tisdag 3 mars 2009

Jag är nog så förbannat tråkig idag

Och jag ber om ursäkt för det.
Dock har jag ju haft mina orsaker, stressdag, på riktigt. Men efter mitt spinningpass fick jag äntligen fara hemåt igen.

Men slug var jag inte, nej.
Jag hade glömt att jag tog bilen idag på jobb,
så jag började gå hem och S hämtade upp mig på vägen,
när vi kom hem frågade han var jag hade bilen och då tände det,
fan, den är på jobbet.
Så det var bara att fara efter den :) no harm done.

I alla fall, denna dag har varit lärorik och nyttig.
Skön också, fast det har stressats lite.
Jag gillar när det händer mycket om dagarna.
Imorgon får jag sova ut igen, sedan blir det träning av bröst & triceps,
om kroppen tillåter. Annars bara cardio.
Har en sån jäkla träningsvärk som jag inte haft på år och dagar,
ojoj.
Me like that, for sure.

Good night folks

Inga kommentarer: