onsdag 4 mars 2009

onsdag morgon

Sitter och funderar över om jag ska ta vilodag idag eller i morgon!?
Har tränat på ganska hårt nu redan, drog ju passet igår och körde på ordentligt då också. Ska även dra spinning både lördag och söndag så måste klämma in en vilodag i veckan nu istället, vilken planeras bli idag eller imorgon. Hmhm.
Tror nog nästan det får bli idag, eftersom jag måste handla och har diverse andra ting på schemat, som jobb och sång ikväll.

Är ledigt för övrigt i morgon bortsett från gitarren på kvällen.
Såå så.


I alla fall, fått sova ut inatt igen, tror jag faktiskt behöver en 8-9 timmars sömn, beroende lite på hur hårt jag tränat osv. Det är ganska mycket men sömnbehovet är ju väldigt individuellt.
Och nu känner jag mig pigg och redo för nya upptåg :)


Har dessvärre inga bilder att bjuda på nu heller, tog lite bilder på kissorna eftersom de placerade sig tätt intill mig här för en stund sedan, och även på min super-kaffe som jag drack imåndags. min lätta variant av choklad-kaffe, en tsk kakao blandat med lite varm mjölk, starkt kaffe på det och sötningsmedel efter smak. Jääklar vilken effektiv träning jag fick efter det, var helt speedad. Måste vara blandningen av koffein och den där lilla energin från kakaon och mjölken ;p haha.


Ivarjefall,
om någon dag borde jag få mitt efterlängtade prottepulver :D

Bland annat denna härliga påse av smaken white-chocolate mousse.. Den ser jag fram emot att pröva.. ;)

Nu göra sig redo.

Inga kommentarer: