måndag 30 mars 2009

The whole world is moving

and I'm standing still.

Jag är bra konstig.
Idag har jag bara börjat gråta typ 3 gånger,
bara sådär. Av ingen som helst anledning.
Vad är detta?


Jag vet inte. Jag vet inte alls.
Och snart ska jag fara iväg och träna,
därefter dra 3 pass,
jag undrar hur det ska gå..
Men på samma gång vet jag inte om jag bryr mig så mycket idag.


Jag känner mig så liten,
så sårbar..
Men jag är inte så ledsen idag,
jag är bara känslosam..

Och så vill jag bara höra på sorglig musik.
som den här;

Den är underbar,
jag älskar den.
Och har så gjort länge redan,
tror jag hörde den första gången för ett år sedan.
I fell in love.
Och texten är också underbar.

Men jag klädde mig grönt för att höja dagen lite,
japp. Grönt är ju min favoritfärg.
Ingen aning om varför det heller, men vissa saker,
de är bara.


Men nu har jag tärningskläderna på mig och väntar på att gå till gymmet,
lite motion höjer i alla fall,
det är en sak som är säker.
Och att träffa lite människor. :)
/ Emelie

Inga kommentarer: