lördag 21 mars 2009

tål inte att vara ohälsosam

Det må låta vrickat,
men det stämmer.
För detförsta psyket, ja.
Men framför allt detta svidande under skinnet dagen efter intag av alohol,
trots att det inte var några kopiösa mängder, jag har mått bra för övrigt idag,
varit lite trött bara. Och allting är kristallklart från igår, mitt minne som jag annars förlorar i folkvimlet ibland.

Men usch och fy.
Pizza (dock en jävligt god en) glass och chips har det blivit idag..
det känns inte bra,
är proppmätt för det första (avskyr den känslan) och de här jävla vätskorna i kroppen som fortfarande inte är ¨terställda och bökar med mig nu och då hela tiden..
Måste ha så sjukt strikt schema för att allt ska funka som det ska med den här kroppen. Det ärinte bara under tiden man lider,
det tar en otrolig tid att bli helt återställd.. Dessvärre är det absolut inget man tänker på just då.

Annars,
snart ett år sedan jag spydde.
V.I.C.T.O.R.Y
det är jag grymt stolt över,
för det har inte varit lätt.
Men det bli bättre för varje dag som går..

I alla fall,
psyket spökar också förstås,
men det känns inte bra då man sväller och dessutom måste springa på toan för att pissa 5 gånger / natt säkert en par nätter framöver.

Men det får vara värt det.

för faaan vad roligt vi hade igår,
kan inte minnas när jag skulle skrattat så mycket som jag gjorde igår.
Helt fantastiskt.
Dessa tjejer är underbara hela bunten!
Tack för gårkvällen och hoppas på att se er snart igen.
Jag är allt för dålig på att höra av mig..

Imorgon ska jag dra spinning och switching,
ut på en kort prommis med vovvisen vi är vakter åt på morgonen direkt..
Snart är mars slut,
sedan kommer april,
då blir det definition som gäller.

Ha en fin lördagskväll!
love
/ Emelie

2 kommentarer:

Linda S sa...

vi ses imorn då,ska till gymmet imorn tänkte jag:) o grattis till snart 1årsdagen!!!

Anonymous sa...

Snart ar det april, sedan maj och till sist Juni och jag kommer hem :D Guuuu va jag saknar dig! <3 Love from Australia