måndag 30 mars 2009

Det ultimata botemedlet

Jag känner mig mycket bättre nu,
jag tror nästan jag led av lätt träningsabstinens,
eftersom jag inte rört på mig sedan fredags kväll.
Så japp,
träning är det ultimata botemedlet mot nedstämdhet.

Och mitt flowin-pass gick mycket bättre idag än förra veckan,
i alla fall kändes det så.
Det värsta är att jag är så flummig..
Liksom överentusiastisk så jag tror ingen förstår riktigt vad jag säger,
i alla fall första gången.
Men det är ju någonting jag vet att jag kan arbeta med,
och som kommer med tiden.
Herrigud,
jag har bara instruerat i knappt ens 2 månader..

Kissen hoppade upp och sov i min famn ikväll efter jag kom hem,
jag blev så glad.
Älskar när hon kommer och vill sova i mattes famn :) mys.

Sessa, Sessusen.. Eller Karl/Kalle, som S kallar henne. ;p

Jepp, imorgon är det en ny dag,
och det gäller att försöka ta vara på den då också.
Jobbar 16-20, före det träning.. Kanske en länk,
eller så gym och bröst & triceps. Det återstår att se.
Om jag ens mår bra.
Bäst som det är blir man magsjuk..
Ja, jag har blivit paranoid säkert 100 gånger de senaste veckorna och trott att jag kommer få det.
Eftersom jag helt glömt bort hur det känns.. Var x antal år sedan senast.

Nej nu får vi se vad som väntar före sängen,
byta lakan ska jag nog göra.

Godis natt!
/Emelie

Inga kommentarer: