fredag 6 mars 2009

En vecka

Godmorgon alla morgonpigga, eller icke morgonpigga ;)
Veckarklockan väckte mig mitt i en dröm i morse, jobbigt. Men efter en stund kom det en kisse och strök sig mot mig så jag fick vakna med ett leende. Märkte även att solen lyste utanför fönstret, riktig vårsol.
Känns som att det vänt om och blivit vår på bara två dagar, igår var det ljust länge på kvällen och idag var det ljust då jag steg upp. Blir inte mycket bättre :)

Idag är det jobb från dag till kväll, 12 börjar jag och 20:30 är dagen slut.
Ska försöka hinna köra lite träning här hemma före, orkar inte fara till Avancia idag före jobbet så. Skulle behöva skaffa mig en pilatesboll, underskattade absolut dem förut, de är grymma! Men å andra sidan får jag så pass mycket inre bålstabilitet från Flowin-passen. Men det skadar inte med ett pass för den yttre muskulaturen heller.

Idag om en vecka sitter vi på planet påväg till Irland. :D
längtar otroligt mycket!

Ha en bra dag!
/ Emelie

Inga kommentarer: