fredag 27 mars 2009

helvete vilket jävla fanstyg man är

vad fan förväntar man sig då?
jävla dumhuvud.
Hade glömt att jag skulle jobba idag,
eller nja,
jag hade faktiskt inte den blekaste jävla aning om att jag skulle jobba idag.
Så vet inte om jag kan säga att jag glömt det.

Men i pannan tar det,
för det första hade jag ju planerat en massa,
för det andra hade jag sett fram emot en jävla ledig dag utan minsta stress,
träffa mina föräldrar och för en jävla gångs skull äta en vettig middag en veckodag.
OCH hur jävla mycket har jag inte gjort bort mig inför mina arbetskamrater?? och hela jävla stället.
För det sjuttiofemte ska jag skriva högskoleprovet i morgon,
nu vet jag säkert att det kommer gå precis åt helvete.
Och att hela min satans framtid är förstörd.
FITTANS JÄVLA PISSFANS HELVETE.
Jag är fittig, stressad och jävligt jävligt ledsen.

Allt jag vill ha är EN jävla dag ledig,
en JÄVLA dag för mig själv.

FUCK being positive,
it's just fucking fooling your mind.
fuck.

back to the fucking darkside

Inga kommentarer: