tisdag 31 mars 2009

kväll igen

och jag sitter nu med min S och mystittar på Entourage,
även den en grymt bra serie.
...
Jag tror min hjärna håller på att skrumpna..

Men i alla fall,
lever gör jag ju än.
Och glad är jag fortfarande,
så hoppas på att ta vara på det så länge som möjligt.
Men eftersom jag jobbar 12:30-21:00 i morgon så tror jag det blir tidigare sänggående ikväll så jag orkar stiga upp lite tidigare i morgon..

Undrar bara vad jag ska göra för mat i morgon!?
Har ingenting och fantasin är verkligen som bortblåst..
Någonting lättlagat och allting att ta med på jobbet.
Kanske får fara efter lite kycklingstrimlor och wook-grönsaker och laga en god wook..
så har jag ett tag.
Koka lite bulgur till, mmm. Nästan så det vattnas i munnen.
Dock blev jag sugen på köttfärslimpa idag!??
haha.


Nej,
jag vet inte vad mera jag ska berätta.
Jag vill ha lite nya planer,
har ingenting att se fram emot.
Well, förutom kursen på lördag.
Men sedan är det först valborg..
Kanske påsk men det är inte säkert.
Det är mycket roligare att vara människa när man har någonting att längta efter.
Speciellt nu efter all stress och tveksamhet..

Nej nu ska jag inte börja tänka negativt igen..
En sak som är bra,
man har ändrats lite sedan första året i gymnasiet i alla fall..

haha, se ansiktsformen..:p rundis..

jaja, det fick vara nog med pinsamheter för idag.
Sov gott ;)
/ Emelie

Inga kommentarer: