tisdag 31 mars 2009

tänk vad lite solsken kan göra

jag är så lycklig nu idag,
efter träningen som gick förvånansvärt bra, och därpå följande cardio i 30 minuter vilket blev intervaller på löpband. Roligt och blev assvettig!
wunderbahr.
Och sedan på jobb där alla verkar glada idag och kunderna ler och pratar.
ÄLSKAR de här dagarna!!!
Sedan kan det ju vara det att jag har så positiv sinnesstämning att jag ser bara dem som är glada och snälla, och när jag är nere märker jag dem däremot inte alls.Tvärtom ser jag bara dem som är sura/arga och lyder under diverse andra mörka känslor..

Dessutom har tiden gått fort idag,
om bara en timme ska jag hem och mysa och äta kvällsmål med min sjuka lilla S.
- som är förkyld alltså. :o)
och jag måste hylla honom, för han har idag varit utan snus och/eller tobak i 3 dagar! Visst har jag en grymt duktig sambo? Jag är så stolt :) och glad :)

Jag börjar bara bli hungrig redan, men får ta och sätta tänderna i mitt äpple..
/ Emelie

Inga kommentarer: