söndag 22 mars 2009

söndag

god morgon, får man väl säga.
Det känns grymt skönt med en ny dag! Fast det är söndag,
har börjat gilla dem mera och mera..

Ska dra två pass idag, först switching och sedan spinning,
det ska bli riktigt roligt.. Ser fram emot det,
speciellt spinningen för jag vet att bara jag får svettas lite så försvinner de flesta negativa känslor, ja, över huvud taget faktiskt..

Idag ska vi även på middag till S föräldrar, vi tar Baloo med oss så han också får komma och se lite annat, hunden har varit lite konstig de här dagarna..
Typ sovit och varit lugn bara, det är inte vanligt. Saknar väl matte o husse förmodligen. Men de kommer igen på onsdag så det är inte länge kvar :)

Inatt drömde jag en massa mardrömmar, zombies som skulle knivhugga mig, spöken och någon tvångsklubb jag måste vara med i.. Snodde även en trisslott det råkade vara 2500 euros vinst på och hade sjukt dåligt samvete,
ibland undrar jag vad som försigår i det här huvudet riktigt!?

Aja,
nu ska jag..
fixa mig? ;p
/ Emelie

Inga kommentarer: