onsdag 4 mars 2009

Det blev vilodag

Lika bra att köra vilan idag, när jag fortfarande har träningsverk efter måndagen.
Så hinner jag med allt annat som ska göras, handla, alltså.
Var på en liten promenad och inhandlade dadlar från vår underbara hälsobutik här, eller vad man ska kalla det. Såg nu också att de hade både svarta och röda quinoa, nanna! Det ska jag köpa någon dag sen. Mkt bra att veta.

Dessa dadlar är helt underbart goda! Fräsha, kladdiga och smakrika, precis som de ska vara! Brukar använda dessa i gröten, även som godis om jag är grymt sugen och inte vill äta "vanligt" godis. mmm!

Känner mig riktigt bra idag, behövde komma ut i friska luften, känns riktigt fresh nu :) This is what I look like today:

Tycker verkligen om den här tishan jag har på mig idag, var länge sedan jag hade den..

Skulle ju fara och handla också,
men kom på att S hade tagit min bil (när jag såg att den inte stod på parkeringen, alltså) och att jag sagt att han skulle göra det.. ;p
vad är det med det här minnet of mine!?!!??!

/ Emelie

Inga kommentarer: