fredag 27 mars 2009

så otroligt sjukt jävla... sjukt..

Hur man kan bli såhär galen,
och jag är det fortfarande.
Men har tagit diverse verktabletter nu så huvudverken har försvunnit i alla fall,
och med dem också en viss ork att vara galen.
Även trött, och irriterad.

Men jag missade hela min underbara kväll,
jag har inte pluggat alls på provet.
Och jag har inte fått träna någonting.
Funderar på att bli kvar efteråt och i alla fall springa en haltimme på löpbandet,
men jag får se..
Jag behöver träningen.
Imorgon får jag ingen alls.

Fy fan vad det kommer gå åt helvete i morgon,
och den där jävla finskan på mitt avgångsbetyg,
och mina jävla studentskrivningar.
Jag är så arg, och så ledsen,
och otroligt besviken.

Jag vill verkligen slippa in till skolan..
vad fan ska jag göra annars?

Inga kommentarer: