torsdag 12 mars 2009

sista före avresa

ja, tänk, om 10 timmar har vi lämnat denna ö...
Jag är grymt nervös.
Tänk om inte flyget går från Åland? Dumma tant vid disken i ålandsresor,
gjorde mig rädd för sådana saker. Annars hade det knappast entrat mina tankar..
Men egentligen kan jag inte se någonting annat än att jag och S ska till Irland,
och under st. patricks dagarna.. Wow. bara.. wow.

Kommer inget bra på tv nu heller,
vet inte vad jag ska göra för lär nog knappast kunna sova redan,
trots att jag borde eftersom väckningen är innan 05 inatt.
Gissa om en Emelie kommer vara död i morgon?
I och för sig är det bra för då kan jag somna på flyget. Och det är ju great.

Kommer ta massor av bilder så förhoppningsvis har jag någonting att bjuda på här nästa vecka :o)

Och om jag hittar tid och en dator tvivlar jag på att jag kommer kunna hålla mig härifrån, annars får jag ävl skriva lite vanlig dagbok så jag minns :)

Hoppas ni får en fantastisk helg allihopa och en underbar och inte allt för klar st. patricks day ;)

Love
/ Emelie

1 kommentar:

Linda S sa...

ha de så härligt o njut massor!!!