måndag 23 mars 2009

klaga, varning för fula ord.

usch fy och blä

jag vet inte vad annat jag kan säga för denna dag,
det är precis så det känns.
Piss-måndag.

för det första; den här JÄVLA snön skulle väl fan kunna ta och dra åt tjotahejti redan!???
vad FAN liksom!?? jag blir så trött.
Till på det känner jag mig risig som aldrig förr, ont i halsen, hostar och är så trött så ögonen kunde trilla ur huvudet.
Vad ÄR det MED mig!!? jag vill bara vara normal, jag vill inte pausa från träningen, än en gång.

Och på tal om träning så gick dagens pass åt HELVETE, usch fyfan vad dåligt det gick, riktigt skitpass, fast det verkade så bra förut.....
får ta och laga om det.

Jag suger idag, världen suger.
Men mest av allt suger fan det här jävla vädret.

p.s. I'm sorry. d.s.
/ Emelie

Inga kommentarer: