torsdag 26 mars 2009

en solskensdag

Jag längtar till sommaren!
längtan slog till idag, och inte så lite heller.
Jag vill springa omkring på stranden i shorts och bikini,
spela beachvolley och dricka kall öl och somriga drinkar.
Jag vill till stugan, jag vill simma i havet, jag vill vara uppe halva natten och slippa frysa,
jag vill jag vill jag vill, åååh.

Hjälper inte att solen skiner och försöker lura mig att det ska bli vår igen,
men jag försöker låta bli att inte få några förhoppningar,
bäst som det är vaknar man upp och finner ett snötäckt landskap utanför fönstret igen..

Jag hade glömt att jag satt in bilderna från irland,
där det nästan kändes som sommar,
så här kommer några :o)

det första jag föll för i denna underbara stad var husen, såå underbart, jag skulle vilja bo såhär..


det första vi gjorde var förstås att äta, men sedan bar det ut,
utanför hotellet hade vi en liten damm, eller vad man ska kalla det,
vi såg en stor fågel fånga en fisk, ganska sjukt.. Men dessa flöt också omkring där, mitt i stan..


precis före vi gick ut från hotellet... ;p


grafton street, en liiiten del..


;)


min snygging på det väldigt mystiska stället vi käkade middag på första kvällen..


mmmmmm -mmmm -mmmm


inne på Temple-bar..


-- det var i princip första dagen, tar de kommande dagarna sedan eftersom vi har sammanlagt 200 bilder ;)

Nu ska jag baaara ta det lugnt, och läsa senaste numret av Fitness Magazine! ;)

/ Emelie

Inga kommentarer: