fredag 20 mars 2009

stress, varifrån kommer det?

Ja, mitt i allt blev jag stressad så jag fick ont i magen..
Fast jag inte har speciellt brottom.. Konstigt!

Men i alla fall,
nu är dagen inne som jag sett fram emot så länge :D
reunion med luciatjejerna och messade just lite med Karin så hon kommer hit före och håller sällskap tills vi ska fara ;) härligt värre!!

Nu ska jag börja gå till my workplace, dags att dra spinningpass,
ett helt nytt sådant också, om en halvtimme ;)
hoppas det är många svettsugna med, för det kommer bli HÅRT.
BARA två nerförsbackar under hela passet + en återhämntning på 2 minuter..
mm ska bli underbart.. :D

Sen får jag arbeta på att få upp partyfiilisen,
minns ju fan knappt hur det är att "festa"
(nej, jag tänker inte dricka MASSVIS, untan satsar på lagom, jag är så lättpåverkad nu då jag inte druckit på så otroligt länge, förutom förra helgen.. men då räckte 5 drinkar tydligen så.. You know..)
Aja, back to Arken, once again.
Nästan så att jag saknat dig,
inte riktigt dock..

ha en underbar kväll!
peace
/ Emelie

Inga kommentarer: