onsdag 11 mars 2009

Övermorgon

Japp, DÅ DRAR VI, yeeeii :D
Ganska otroligt, jag har nog inte riktigt fattat det än heller,
att vi ska till irland. Ojoj.
Önskar bara vi kunde vara där lite längre,
4 dagar kommer flyga förbi.. Men nu ska jag försöka njuta av nuet istället för att hålla på och tänka framåt som jag alltid gör.. fy.

Kände mig jättekonstig igår när jag skulle sova,
hostade en massa och hade otroligt ont i nacken.
Alltså som att jag skulle haft huvudverk i nacken..
Blev lite rädd för det var precis så det kändes då när jag fick TWAR förut.
men jag VÄGRAR bli sjuk nu, så det så.
Dessutom ska jag dra spinning ikväll,
och före det gymma och även jobba en timme i kassan.

Mitt efterlängtade protein har anlänt också :D
ska till tullen efter det idag..

Nu får man väl ta och göra sig redo för dagens bravader.
cya
/ Emelie

1 kommentar:

Anonymous sa...

oooh, det var lange sen jag laste din blogg. Tiden bara flyger forbi och nu ska ni redan aka till irland.. Jisses, jag hoppas i alla fall att ni far 4 toppen dagar! Skot om er och halsa mannen! Love from Australia