onsdag 25 mars 2009

electric

god dag alla vänner,
eller snart får man väl säga god kväll?
Men solen lyser så det känns som att klockan är tre på dagen.

Idag lämnade vi Baloo och åkte hem,
jag hämtade ÄNTLIGEN mitt efterlängtade protein!
sedan åt jag lunch (egen påhittad räksallad) och åkte iväg för att träna lite bröst & triceps innan jag sedan drog Flowin-passet för samma elever som jag hade förra onsdagen :) det var riktigt roligt idag! Älskar att dra lite yngre grupper imellanåt, då kan man säkert göra det lite tyngre ;)
De sa att det var roligt också så det kändes kul.
Efter det hoppade jag i duschen, kastade i mig min keso-protein-havregryn-vetekli-mjölk-blandning (vilken var grymt god btw..) och några mandariner sedan var det dags för att jobba.
Nu har jag suttit här några timmar och jag njuter verkligen av att jobba idag.
Älskar det här stället!

Det värsta är att jag är så fruktansvärt trött, skulle ta mig en kopp kaffe men känns inte som att magen skulle tycka om det sådär extra mycket.. så jag får leva ut det bara :)

Ikväll när jag kommer hem sen ska jag njuta,
ojoj vad jag ska njuta.
Inga hundar och rädda katter och främmande ting.
Utan hemma med lugna katter och ja, hemma.

Ses senare!
och p.s. jag kanske kan skärpa mig med min blogg, äntligen
..

/ Emelie

Inga kommentarer: