tisdag 24 mars 2009

hur kan man bli såhär slut!?

Känns som att kroppen inte alls vill med mig idag,
jag vill verkligen träna men det vore kanske inte allt för slugt med tanke på att jag även har ont i halsen.
Dock är det lite bättre efter en kopp finrexin..

Och ut har jag bestämt att jag inte går före snön försvunnit,
och så är det med det.
Annars skulle jag säkert ta mig ut och springa.

Idag har jag egentligen mitt möte, men jag tror nästan jag stannar hemma,
har varken orken eller lusten att sitta i ett rum med människor och försöka lyssna och än värre prata.. Det är ju bra men jag orkar bara inte.

Det är inge roligt att må dåligt,
men det är viktigt att vila.
Annars skulle jag säkert bara dra på mig bihåleinflammation igen..

Nej nu ska vi se vad det blir idag av mig
/ Emelie

Inga kommentarer: