söndag 30 november 2008

advent 2008 nr. 1

inte är det väl direkt världens bästa väder!?
Inte enligt mitt tycke i alla fall.
Jag vill ha snö, jag.

Vaknade halv 10 i morse och var hur pigg som helst, haha.
Hoppas den här sömnvågen håller på att försvinna nu då.
Det var grymt skönt att inte behöva oroa sig för någonting,
idag är det bara att lalla på bäst jag vill, före kvällen.
Hade tänkt fara och simma, vilket nog blir av,
men huruvida det blir med S eller inte får vi se.
Mina föräldrar ska fara med mina brorsbarn till mariebad om några timmar,
tänkte komma med då och busa med dem lite :)
Det är ju alltid en humörboost, inte för att jag är på dåligt humör,
men det kan ju aldrig bli för bra!?

Måste dock städa upp lite först,
fy tusan.
Det är verkligen inte min favoritsyssla.
Snarare tvärtom.. Avskyr det,
speciellt när det är omöjligt att få det som man vill.
Nåja, det är skönt med någorlunda reda i alla fall.

Ska tända första ljuset :)
härlig första advent alla!

Inga kommentarer: