onsdag 12 november 2008

känns inte som halv elva

har nyss ätit lite kvällsmål,
var 5½ timme sedan jag senast åt, det är allt för länge!
Men det har varit mycket nu,
först körde jag till folkhälsan och därifrån åkte vi till Geta för att uppträda med gänget,
vi var tvugna att vänta där så vi satt och småpratade en stund men sedan var det dags att sjunga, det gick bra ikväll igen och det märks verkligen att vi utvecklar scenvana för varje gång :) Och vi har roligt ihop, jag gillar verkligen de här flickorna :)

Efter uppträdandet packade vi ihop och körde tillbaka till stan,
jag hoppade av vid medis för jag hade sånglektion, och jag hann!
Det gick jättebra men var lite trött idag,
men rösten var stabil och jag börjar verkligen lära mig att sjunga med kroppen.
Min sånglärare är bäst!

Jag hade tydligen fått mms från min älskling men bilden kunde inte visas :(
fast jag blev glad ändå! Saknar honom otroligt mycket dock..
Känns så ensamt här utan honom,
efter det här får nog den där jäkla typen ta och stanna hemma tycker jag!
<3

Nu ska jag se lite på desperate housewives (har snart slut på 4:e säsongen, haha) och sen mysa ner mig i sängen med kissorna och läsa.

Nattikramar :)

Inga kommentarer: