fredag 14 november 2008

H&M

har ursnygga partykläder nu!
jag har beställt på nätet men allt är nästan slut redan..
Den här klänningen älskar jag fullkomligt!
Jag hoppas bara att den passar, min storlek var förstås slut, men ska försöka höra med mamma om hon kunde sy in den annars.
hoppas även att jag har råd sen bara (har beställt det till v. 51) för jag tycker jag förtjänar lite nya "partykläder" :o)
Vill ha en snygg klänning, har alltid bara t-skjorta och jeans när jag är ut, skulle vara roligt att vara lite finare någon gång.

Nu håller jag på och byker de 2 maskinerna som är kvar, så är lite duktig idag också.
Sen ska jag och lämna min ansökan/CV till medis,
och träffa rektorn. Är verkligen på gång med det här nu känner jag, jag vill vara säker på att jag har ordentligt med jobb efter nyåret. Jag är så arbetssugen nu, och speciellt då det är sådant jag verkligen tycker om att göra. Allt hittills har bara varit mest plågsamt och dragit ner mig i min depressionscirkel än mera. Mest av allt ser jag förstås fram emot att jobba som instruktör :D men eftersom jag inte vet hur ofta det kommer bli så är det bra att ha lite backup planer. Jag hoppas på att få köra åtminståne något pass på medis också :)

När jag träffat henne hoppas jag att jag hinner passligt till Pilatesen som är halv 4, jag hade tänkt vara kvar på spinningen efter det men jag kommer inte hinna med det, måste hem och äta imellan, och göra mig färdig för INSPELNINGEN för ålandstidningens hemsida (hooho) och efter det soundcheck i godby för morgondagens uppträdande. Jag är superexalterad och NERVÖS!!!

Ikväll ska jag försöka dra med mig S ut på en promenad efter allting, sedan slappna av och ta det lugnt. Det kommer bli en fartfyllt helg!
Önska mig inte lycka till (det betyder ju otur), men håll tummarna för mig :D

Inga kommentarer: