onsdag 12 november 2008

mornin'

då var man väl nästan igång igen,
inte riktigt eftersom jag känner mig ganska seg idag men,
det får väl duga.

Har just avnjutit morgonmål,
en skål med allbran, havregryn, pumpafrön, solrosfrön, banan och vetekli,
en hälsobomb för magen och det är supergott, med mjölk förstås!
Och den obligatoriska koppen kaffe förstås.

Jag hade tänkt pallra mig iväg och träna så småningom men jag
är verkligen seg.
Har ändå ingenting att göra idag före 19, när vi ska åka iväg med gänget
och uppträda igen.
Sen har jag sånglektion och är hemma igen vid halv elva ikväll.
Nåja, ska kanske börja dagen sådär småningom,
och gå iväg till gymmet och träna biceps, triceps, bröst & axlar idag.
Sen hade jag tänkt mig en springtur.

S for iväg till sverige imorgse och mot Slipknot-konserten som jag egentligen skulle varit med på,
det harmar otroligt mycket men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Längtar till Bullet for my valentine om lite mindre än en månad :D
det kommer bli AWSOME! :)

nej nu ska jag försöka vakna till liv

Inga kommentarer: