måndag 17 november 2008

vill inte mera

jag HATAR människor som dömer.
de borde malas i maskin.
fy fan.

jag är inte på mitt bästa humör idag
men det är ju inte så konstigt när det första man ser när man vaknar
är att man suger
thanx.

jag vill inte vara med i Lucia mera,
helt plötsligt blev det allt för mycket en tävling.
tävlingar är det värsta jag vet.
Men det går inte,
nä,
får stå ut med att få sån skit flera jävla månader ännu.

OCH JAG ÄR INGEN SÅN SOM VÄXER AV KRITIK,
nej.
verkligen inte.
jag ser det inte som ett hinder.
jag ser det som en jävla överkörning.

jag vill tillbaka till min drömvärld.

2 kommentarer:

Linda S sa...

men lilla vännen,vad har du läst nu och var??vi har ju fått så himla mycke beröm..men jag vte att de e lätt o ta åt sig de dåliga.du kommer o fixa de här elr VI kommer o fixa detta.Sen e de jättejobbigt o få kritik,kan hålla med om att de kan kännas som ev överkörning.tänk på hur roligt vi hade de igår.

karin sa...

finns här om det är någonting!
och, ja var har diu läst att du suger?! du e ju en av dom bättre i gruppen!