måndag 3 november 2008

nyduschad och fresh

finns nog inte så mycket som är bättre än springa och intervalla under kyliga senhöstkvällar.
Jag älskar också förstås att springa på vintern, det är lite tyngre på många vis, och fräsch-heten slår emot en som en vägg direkt när man klätt på sig och kommit ut, för att inte tala efter duschen.

mmm.
underbart.
ease all my problems for sure, i alla fall en stund.

Idag träffade jag äntligen min psykolog igen och vi pratade på över tiden till och med, det finns bara mycket att säga och gå igenom efter två veckor. Speciellt två veckor som dessa,
de har varit mer upp och ner än på väldigt länge..

I alla fall, kom på att det är nog dags nu för mig att börja fråga om det behövs jobb ifall jag utbildar mig så fort som möjligt till gruppinstruktör, och som vad i så fall. (Kanske till och med om de kunde tänkas hjälpa mig lite om det behövs jobb).
Jag har blivit så full av hopp nu, jag vill verkligen verkligen verkligen, och jag vet ju att jag förr eller senare kommer ta tag i det här så vilken tid vore bättre än nu, eller efter nyåret är allt med Luciagruppen är avklarat.
Jag ska önska och hålla tummarna.

Annars är det väl mycket som gått genom mina tankar idag igen..
Bland annat att det inte behövs så mycket vi verkligen tror,
livet blir mer och mer än tävling mellan människor,
och det är fel.
Ja, jag anser ju själv att all typ av tävling är fel, jag avskyr tävlingar. Men visst, det kommer en period då vi alla är tvugna att delta i någon form.
Men i livets alla konstiga tävlingar behöver vi verkligen aldrig delta,
och om vi absolut ska göra det, så ska vi enbart utmana oss själva,
men även det ska man vara mycket försiktig med.

Inga kommentarer: