lördag 22 november 2008

Hell, yeah!


Dagens låt:




Nickelback - Gotta Be Somebody


jävla bra låt, lyssnade på den igår på bussen. Det är en riktig feelgood-låt. Kan riktigt fantisera om hur underbart det skulle vara att stå på scenen med ett helt band och sjunga den här låten ;p


Jaa, gårdagen var härlig, skönt att slippa Åland lite. Och att vara med modern min! Mest gick vi omkring och tittade på en massa, men hon köpte stövlar och en halsduk åt sig, och en duk åt morfar (hon har bra smak också, jäklar va snygga stövlar hon hitta!). Jag fick några tidiga julklappar i form av jacka, joggingskor (ÄNTLIGEN), träningshandskar, sockor, en bra dyna (sov som en prinsessa inatt), en cykelhjälm (jag ville ju inte ha någon men jaa, jag skulle väl måsta ha en enligt henne.. Och det är väl bra att ha) och den underbaraste klänningen från H&M :) Jag blev lite bortskämd, men det blev ju julklappar så. Och tur var det att vi hittade den där klänningen, för den storleken jag hade beställt var för stor! Så då hade jag blivit grymt besviken.


här har vi min fina mamma :o) hon tycker inte om att vara med på bild, men jag tyckte den här bilden blev riktigt bra! Värsta tavelmotivet :D

Idag ska jag träna en hel del, har redan tränat lite biceps här hemma och ska fortsätta med lite triceps, men först ska jag mumsa i mig en smoothie, så jag orkar med resten :) För sen ska jag på core och efter det spinning till Avancia. Underbart! Sen blir det en lugn kväll hemma med S antar jag. Drömde världens värsta mardröm inatt.. Usch.. S gjorde slut med mig och jag gjorde någonting så han inte ville försöka på nytt, så blev han tillsammans med någon annan och jag skulle ta livet av mig genom att förgifta en pizza!? (sådär kortfattat) Det var skitasigt och jag grät när jag vaknade.. Hu.

Nu ska jag kasta på lite mera musik och härja lite + "Äta" en smoothie!

have a nice day;)

btw. en till bra låt är Akon - Right Now (Na Na Na) ;p

Inga kommentarer: