torsdag 13 november 2008

Get smart

såg vi just färdigt,
den var bra.
kan rekommendera!
Det är ju bra med lite "romantiska" komedier som man kan kolla på utan att karln protesterar allt för högljutt ;)
Jag blev så sjukt glad när S kom hem idag, på tal om karln,
kändes verklgen som att han varit borta flera dagar.
Tycker inte alls om när han är borta.
Ska bli underbart att sova med honom inatt igen!
(Han hade köpt fin chocklad åt mig, har inte jag det bäst i hela världen!?!)

Har som sagt inte haft så mycket för mig idag men plockade fram min "gamla" skolbok, fysiologi/anatomi och satte lappar på de sidor jag ska läsa från och sidor som är extra viktiga.
hade lite svårt att inte börja läsa redan, det är sjukt intressant, och speciellt när man inte måste plugga till något prov, eller ja, måste plugga över huvud taget.
Då är det helt plötsligt hur roligt som helst. :o)
har just läst färdigt spinningboken, ska börja lite smått med PTboken och även anatomi/fysiologi nu. Jag vill verkligen kunna så mycket jag bara kan när jag ska börja utleva mina drömmar och bli gruppinstruktör :D jag vill verkligen vara mitt bästa.


Jag längtade hela dagen efter spinningen och gitarrlektionen därefter,
tog ut mig ordentligt på spinningen idag, och Jessica hade ny musik, det var fräscht! Hon har bra musiksmak.
Efter det stressade jag mig i ordning och kom på att jag glömt både hårborste och deodorant,
åh nej, men det var bara att improvisera. håret i knut och ja, jag satte papper under armarna (ni skulle bara veta hur otroligt noga jag är med att jag inte ska lukta svett, det är typ, en av mina värsta mardrömmar).
Spelade en klassisk Jazzlåt på lektionen, och några gamla låtar.
Blev inte svettig, så pappret kanske var onödigt. Men vad gör man när paniken slår in?
är det inte då "kreativiteten" är som bäst?
när jag kom hem praktiskt taget kastade jag i mig en stooor skål kvällsmål och järnpillret jag glömt bort tidigare.
Sedan myste jag ner mig i soffan med S och kissor :)
har haft en underbar kväll!
Hoppas min träningsvärk är bättre i morgon,
trapezius är GRYMT sjuk!

Inga kommentarer: