tisdag 18 november 2008

gomorron, eller dag..

har försökt ändra utseende på bloggen typ 3 dagar nu och det går ju fan inte,
har ändrat den såhär nu och det får duga for now,
jag är ganska skit på allt det här med HTML + att det verkar komplicerat här på blogspot,
har kollat andra bloggar här och de flesta har någon av standardmallarna så,
det får väl duga.
Registrerade mig faktiskt på en annan sida för det var enklare adress och fanns x antal flera mallar att välja mellan.
Tycker det är roligare när man kan få personligheten att skina genom bloggdesignen,
men vad kan man göra!? Jag har ändå bloggat här så pass mycket nu.
Får försöka ta mig fram sakta mak bara..

Steg upp rätt tidigt idag,
S for iväg med katten till veterinärn (äntligen ska vi få honom kastrerad)
så när han kom hem kunde varken jag eller han sova mera.
Han ska fara på jobb och nu är det dyster stämning i lägenheten,
hatar det och jag vill inte vara här nu..
Tror dock det är någonting annat som stör honom men han vill nog inte riktigt erkänna det.
hm, det finns väl negativa sidor med alla förhållanden..

Ikväll ska jag på kondition/styrka med Fanny på Avancia, det är ett bra pass,
främst från konditionsvinkeln, det är ju styrka med också men det är så pass lite och det bidrar mest med att göra konditionsträningen ännu bättre. Koordination tränar man också en hel del,
det tycker jag om eftersom det inte finns så många pass nu där koordination är en stor del.
Mest pilates, men den är ändå så pass lugn att man får tänka på det på ett annat sätt.

Snart ska vi gå iväg till svarta katten och äta en panini (mmm) :)
så det blir ju ingen hälsosam dag idag kanske, eftersom mina middagar har en tendens att vara smått bristfälliga (jag orkar inte laga mat 2 ggr dagligen) kanske får bli gröt idag..
Eller nåt sånt.. Kanske jag kan gå och köpa en grillad kyckling!?? det är ju gott och man kan ändå göra så mycket med det.

Japp, ha en bra dag (;

Inga kommentarer: