lördag 29 november 2008

julstämning?

inte direkt. Nej.
Och mina planer gick i stöpet (eller vad det nu heter!?)
Skulle vilja fara ut ikväll och festa lite,
kanske dricka några droppar alkohol.
Men jag har inte sprungit idag,
och jag veeet, "vadåå sprungit!?? vad har det med saken att göra?"
Men nu är det faktiskt så att jag inte direkt tycker om att dricka om jag inte
tränat någon form av konditionsträning under dagens gång (fast det inte är så bra).
Eftersom att jag bara känner mig äcklig och svullen,
ingen aning om varför.
Men det är inte roligt att fara ut med en sådan känsla, eller hur!?
Man vill ju vara i sin "bästa form" så att säga.
det är väl bara så, faktum.

Plus att jag varit lite förbannad på "Anonym" idag,
sitter nog i fortfarande lite,
eftersom att det var den här typen som mot alla odds lyckades förstöra dagens humör.
Men det börjar släppa nu, så.

Det blir väl en lugn myskväll för mig och S,
dricka lite glögg och se på film, kanske.
Har inhandlat lite julpynt och sådant.
Kanske gå ut på en promenad, åtminståne.
Blir nog inget springas mera i alla fall.

jah, är inte på skrivhumör.
trött.

Ha en trevlig lillajul :)

Inga kommentarer: