tisdag 18 november 2008

ljuvligt

har just ätit kvällsmål och ser lite på American dad..
Träningen gick bra ikväll men det kändes som att hon tog det lite lugnare,
fast det kan väl också vara bra ibland.

Har en såå skön känsla nu,
harmoni i min kropp.
Känner hur tröttheten börjar falla över mig..

Kissorna har varit jätteduktiga idag också,
Brallan verkar inte alls känna någonting mera,
han hoppar och äter och allting,
har inte sett honom busa så mycket men kattorna har mask också nu så,
måste verkligen avmaska dem i morgon.

På söndag ska jag på mitt livs första personalmöte,
ser fram emot det sjukt mycket ;)
ser också fram emot imorgon,
när vi ska sjunga på bibban och har övning igen före det.

Jag kom på att jag knappt haft något socialt liv alls de senaste veckorna..
förutom lucia och gänget förstås, men har inte träffat någon av mina "gamla" vänner på länge,
det känns lite synd. Skulle vara roligt.. Och tror det skulle behövas.
Har förstås varit och hälsat på mamma och pappa, förhoppningsvis ska vi också till sverige på fredag, men de är ju mina föräldrar så det räknas inte..
I alla fall, jag blir så trött på att sitta inne i den här lägenheten..

Var snabbt och såg på lite träningskläder idag till sportcenter, uscha vad dyrt det är.
Jag skulle sååå vilja ha ett långt nikelinne men det kostar fan över 50€.. kommer inte ha råd med ngt sådant på länge än.. Och kan inte direkt önska mig det i julklapp heller,
för det är ju "onödigt". Men faktum är att det är bra att ha, svetten fastnar inte på samma sett och det blir lite luftigare, det blir inte tungt och så heller. Plus att de är så jäkla snygga.

jaja, nog om det.
Har förstås inte gjort ngt vettigt idag,
måste fortfarande ringa till arbetsförmedlingen och hälsocentralen,
kan inte förstå varför det känns så jobbigt!?
Jag vet väl att om jag ska försöka få underhållsstöd så kommer jag vara tvungen att fylla i 100000 blanketter och bifoga alla papper jag har i huset (oavsett om jag hittar dem eller inte).
Jag läste här om veckan en glugg i tidningen om det fenomenet och det fick mig lite nervös..

S skickade ett underbart mess åt mig när jag var på träning :)
jag blev så glad.
Den människan är finast i världen.
OCH han har börjat blogga igen ;) www.sampeee.blogg.se
där kan ni läsa om hur hemsk flickvän jag är ;P haha

Nu skriver jag verkligen massor om ingenting
orkar inte klistra in ngt gammalt inlägg heller,
orkar inte tänka ikväll, så det får vara.
Ska sitta här och njuta av min endorfindos :)

Inga kommentarer: