lördag 29 november 2008

nohopp

har nyss sett färdigt på american pie ettan med S,
inspirationen kom väl från att de visade 3an på tv tidigare.
Och ja, jag sket i att hålla på och vela med det där utgåendet,
vill man så vill man och då är det inget svårare att bestämma sig.

Vi tänkte gå ut på en promenad och sedan bada bastu och fortsätta kvällen/natten
med ett set komedier, a la julstil.
Det blir mys :) Så, ja, det ordnar sig nog alltid.

Jag har funderat på att träna riktigt hardcore och försöka få fram musklerna lite mera,
men det skulle nästan kräva någon form av tillskott, protein and such.
Och det har jag ju inte direkt råd med, så det får bli efter julen i så fall.

Nu undrar säkert folk varför,
men det är så att jag har lust med ett lite nytt projekt inom träningen,
se om jag kan klara av det.
Det är ju egentligen bara för skojs skull för det är inte som att man kan hålla
(i alla fall inte jag) den formen allt för lång tid, om den nu är nåbar.
Sen kanske det skulle vara roligt att ta lite bilder och visa förändringar,
och berätta lite.
Men som sagt, det är bara en fundering än, det kan vara galet också.
Och såhär före julen är det ju absolut inte ett alternativ, haha.
Too much good stuff I can't resist ;P

Ska iaf införskaffa lite böcker och plugga in mig än lite mera,
har funderat på att plugga näringslära i vår på öppna universitetet..
Skulle också vara någonting att se fram emot :)

Yes men nu ser jag fram emot frisk luft!

Inga kommentarer: