söndag 9 november 2008

sitter här

och funderar..
på diverse olika saker.
Men har funderat på träningen länge nu,
hur jag ska kunna utveckla den.
Jag skulle behöva försöka komma ut på morgonpromenader,
inte bara för att det är bra, men jag skulle förmodligen få en grymt bra start på dagen..
Och det är ju en vanegrej, det med. Så så fort man är van är det antagligen svårt att sluta.
Fast jag har ju alltid haft lite svårt med det där promenerandet ensam, det är liksom lite..
tråkigt..
Satt även just här och kollade på proteinpulver på nätet,
eftersom jag nu förmodligen har svårt att få i mig tillräckligt med mat (i alla fall under veckorna) tror jag att det skulle vara ett effektivt sätt att börja nå resultat och, jag skulle nog må bättre också. Proteiner är en av de få saker jag oroar mig att få för lite av (det och järn, mest).
Det värsta är väl att det är så dyrt, jag har absolut inte råd nu, och, hur jag skulle kunna hantera det..
Nåväl.
Mitt största orosmål förtillfället är väl vad jag ska göra näst,
men jag tror det får bli sängen och mina faktaböcker,
det är snart återlämningsdags. Fast den här ena är nog verkligen så bra så jag måste nästan införskaffa den..

Och min feelgood-bok "Är det någon där?" skriven av allas våran älskade Marian Keyes.

Inga kommentarer: