fredag 28 november 2008

det här med favoritlista

är ju faktiskt lite roligt tycker jag då,
ett sätt att lära känna någon lite vidare sådär.
Den här hittade jag på någons blogg så jag tänkte,
äh, jag kan väl sno den, när jag är för trög för att skriva en själv.


Favorit färg: svart och grön
Favorit band: många, nu? typ the exies, theory of a deadman, bullet for my valentine.. m.fl. ;p
Favorit Designer: haha, jaa? säg det du. Bryr mig inte allt för mycket om sådant. Någon som designar sportplagg!?
Favorit vårplagg: hm. t-skjorta
Favorit ämne: i skolan antar jag, gymnastik så klart!
Favorit modell: Gisele, hon är ju sådär lagom fräsh och sportig. Och hälsosam kropp, fast hon är trådsmal..
Favorit stilikon: ingen speciell, jag får inspiration från allt och alla.
Favorit tidning: fitness magazine, SOLO, Cosmo, ålandstidningen?
Favorit träning: all träning (gillar dock inte cirkelträning sådär värst mycket faktiskt, det är lite tråkigt)
Favorit café: alltså, kanske.. Svarta katten, tror jag nog faktiskt. - dom har ju världens bästa panini.
Favorit resemål: vet jag inte än, har några länder kvar att se faktiskt. Men jag antar att jag skulle gilla USA, Canada och typ Kina.
Favorit bok: svårt att säga, läser inte direkt samma bok flera gånger. Men gillar i allmänhet feelgood-böcker, när vill komma bort från verkligheten en stund.
Favorit serie: Friends, egentligen allt för många.
Favorit jeans: jag tror det skulle vara mina levi's, de är absolut bekvämast av alla mina 50 par. Och de passar till det mesta.
Favorit sport: att se på? Ishockey, handboll och simhopp. Att utföra? Fotboll, Innebandy, Handboll, Simning, Tennis, Badminton, Rinkbandy.. m.m.
Favorit man/skådespelare: Johnny Depp, ja han är snygg också.. Men han är en sjuhejdrans bra skådespelare!
Favorit kv/skådespelare: Uma Thurman
Favorit filmmakare: Quentin Tarantino!! Tim Burton
Favorit parfym: Versace - Bright crystal
Favorit hårprodukt: schwartskopf professional, silhouette hairspray super hold
Favorit sommartrend: hälsosam.. vältränat :P haha. jag vet inte, lätt och luftigt, men ändå inte för sexigt..
Favorit smink: Yves saint lorent, touche éclat radiant touch nr 2, mascara, svart, silvrig och vit ögonskugga, eyeliner (lancomes le crayon kohl)
Favorit kille: nå men min Samuel så klart (L) :)
Favorit mat: kållåda
Favorit godis: choklad
Favorit dryck: alkohol? öl, vin, kaffedrinkar.. Alkoholfritt: vatten, mjölk, kaffe
Favorit uteställe: som i bar/krog/pub? Dinos.. som i bara ute/ute i naturen? På sjön
Favorit Mobiltelefon: Nokias.. ;o)

hm, ja, det var det.
intressant?
haha, mja.

Nu ska jag laga min fina gryta,
äta lunch, fara på pilates,
kanske gå ut och vandra?

Ha en bra dag ;)

Inga kommentarer: