onsdag 12 november 2008

mörkt och mörkt

jag tycker inte om den här årstiden när det blir mörkt den här tiden redan.

Träningen gick bra,
orkar inte skriva övningarna i dag för det blev många eftersom jag körde
så mycket. Gick till gymmet, sprang en stund där, sprang efteråt och gick hem,
stretchade hemma också.

usch jag känner mig ensam nu,
när det är så mörkt och dystert.
Och inte blir det något sverige i morgon heller,
mamma är antagligen fortfarande dålig så.
Vad ska jag hitta på istället?
hm.
Träna, gitarr på kvällen..
Det är det ända som står på schemat för tillfället,
några ideer?

Jag blir så trött ibland på att det inte finns någonting att göra,
eller ja, inget roligt i alla fall.
Skitarbete finns det hur mycket som helst, som sagt.

Jag längtar fortfarande till December :)
efter nyår kommer det förhoppningsvis bli lite mera på schemat. ;o)

Inga kommentarer: