fredag 14 november 2008

idol

sitter jag och S här och kollar på nu,
de här duetterna de kör är riktigt härliga :)

den här dagen har i stort sett varit riktigt bra,
förutom att det inte gick ngt vidare på pilatesen idag.
Har så otroligt ont i handlederna av någon anledning så det var mest bara plågsamt,
kände mig misslyckad när det inte gick bra.
Jag har väldigt höga krav nu.. Måste sluta med det.
Plus att energinivån inte varit så speciellt hög,
åt allt för lite före träningen så måste varit det också.
Jaja. jag brukar alltid säga att om en träningsdag är dålig så kan man alltid göra bättre ifrån sig en annan dag :)

Videoinspelningen gick rätt bra i alla fall, satt det på första försöket, men det var nog konstigt att sjunga in i en kamera.. Men det var verkligen härlig akustik i rummet.
Soundchecken efter det gick också bra, min röst bröt nog några gånger men jag var fruktansvärt torr i halsen, drack 1l vatten när jag kom hem. Ser fram emot imorgon riktigt mycket, har inte för höga förhoppningar men hoppas bara att jag inte sjunger allt för falskt och att jag inte glömmer texten allt för mycket ;p
Det lät bra om de andra i solosången i alla fall, verkligen. :)

Hade tänkt gå ut på en promenad men tar nog mig ut på en länk i morgon istället,
eller promenad med S. Det regnar och spelar rövare också, usch.
Det är mysigt men inte roligt när man ska springa omkring utomhus.

Ja, vad ska jag mera tillägga!?
är nervös för i morgon också.
Undrar om jag kommer få sova inatt,
och vad jag kommer drömma i så fall!?
Natten till idag drömde jag om att jag bykte köksbordsduken men den blev inte ren,
fick panik och visste inte vadjag skulle göra för att få den ren..

Inga kommentarer: