måndag 24 november 2008

kvällsmål

det blev sent igen,
men bättre sent än aldrig!!!!
speciellt gällande mat..

en fin skål med allbran, solroskärnor, pumpafrön, havre, vetekli, banan och mjölk förstås :) mmm, underbart!
Det enda är väl sockret men jag orkar inte bry mig allt för mycket faktiskt.
Vi lever bara en gång!
Jag tänker njuta av sådant jag vill!
Det är vi alla värda, men med måtta.

Kvällens uppträdanden gick jättebra och det var roligt!
Vi var verkligen grymma ikväll ;)

Egentligen hade jag tänkt gå ut på en kvällspromenad men det blev för sent..
får göra det i morgon om det är fint väder och om orken finns efter den hårda träningen.
Kommer nog inte kunna sova på ett tag, när jag just åt också,
men får lägga mig och läsa.
Ska hoppa i duschen med.. Fast jag kanske egentligen inte behöver det, men det är skönt att duscha, haha..

nighty

1 kommentar:

Annika sa...

De va ju typist att man missade ett sånt framträdande då! Men jag har lyssnat på nätet ;) Och försöker satsa på Jan karlsgården på lördag :)