onsdag 19 november 2008

rätt nöjd

med kvällens prestation,
mest bara för att jag inte var lika nervös som jag brukar.
Det är jag grymt glad för!! :) Det är absolut ett steg framåt!
Men mina ben skakade ändå!? jag visste inte hur jag skulle stå för att de
inte skulle göra det.
Jaja, det är över nu. Efter sången skulle vi intervjuas ENSKILT för tv 24,
haha. Konstig fråga om jag blivit kändis.. Går det på Åland ens!?
Men det gick hur det gick så se helst inte på det sen ;p

börjar redan ha lite träningsvärk i ryggen och magen,
betyder att jag lyckades verkligen idag ;)
Så är nöjd med mig själv nu,
för en gångs skull. Nu ska jag inte ha dåligt samvete för det heller.
Är inte ledsen mera heller,
men saknar S.

Nu ska jag äta kvällsmål och sedan bär det iväg på sånglektion,
mycket sjungas idag, underbart underbart!!

dagens låt: stuck in the middle with you - stealers wheel
det var när jag lyssnade på den som jag blev lite gladare!

btw, lady gagas nu låt suger grymt mycket (poker face),
har en till hatlåt också, TI feat Rihanna - Live your life..
det är som spyor i öronen.

1 kommentar:

Linda S sa...

tack så mycke för att du säger så...de gick ju riktigt bra för dig idag:) men man känner att rösten börjar bli sliten..förresten så glömde jag mina noter i din pärm:P haha