torsdag 20 november 2008

torsdag, igen.

tiden springer iväg lika fort som sonic..
det var just torsdag och nu är det torsdag igen.
Janå, nu gör det faktiskt ingenting,
jag längtar ju framåt.

- alla luciaframträdanden
- lillajul
- 3 dec. bullet for my valentine!
- 6 dec. utbildning till sverige
- jul
- nyår
- börja jobba (och inte vad som helst, utan DRÖMyrket! sjukt va!?)

och så vidare :D
det kommer bli underbart!!

Om en timme ska vi träffa S föräldrar för lunch,
det kommer också bli roligt.
Ikväll tänkte jag fara och träna biceps, triceps & bröst (kanske lite axlar också) före
spinningen, men får se lite hur jag orkar och hinner.
Har gitarrlektion efter spinningen också.

Läste en bra artikel om ADHD i tidningen idag,
jag borde fara på den där föreläsningen egentligen,
men annars kan jag ju lika bra läsa på,
och efter testerna om de är positiva lär jag ju få höra någonting smått i alla fall.

Borde börja käka mera fisk,
ett nytt "mål" i livet kanske!?

Inga kommentarer: