måndag 10 november 2008

bra dag

slutar dåligt.

jag var på spinning och tog ut mig ordentligt,
sen körde jag till mamma och pappa och åt middag,
pappa hade lagat älggryta och det var supermumsigt!
For så att jag skulle hinna handla,
när jag handlat färdigt så funkade inte kortet och då kom jag ihåg
att jag tagit ut mer än hälften och köpt ett nytt månadskort,
så jag fick ta lite på kortet och lite kontant.
Hatar när sånt händer,
och nu är jag precis luspank igen, vilket känns jävligt dåligt faktiskt.
Nästan allt gick till mat, MAT!?? det är ju helt sjukt. Hur fan ska man klara sig?

När jag kom hem tänkte jag i alla fall sätta mig ner och se på ett avsnitt desperate housewives,
men ljudet slutade helt plötsligt fungera.. Datorjävel.
Nu måste jag föra den på reparation.

Allt som har gått så otroligt bra idag och jag har varit mycket gladare än på länge,
trodde nästan jag skulle få ha allt i ordning åtminståne till intervjun i morgon,
men nej,
hur skulle det annars gå?!?

Inga kommentarer: