tisdag 11 november 2008

lycklig

idag,
helt otroligt.

en av mina drömmar har gått i uppfyllelse :D
vem skulle inte vara glad!?
Kan inte vänta till december nu..

Idag steg jag upp kl 9,
det var segt men det fick gå.
För en halvtimme sen kom jag hem från gymmet,
tränade rygg och mage idag, blev ett riktigt bra pass
fast jag hade glömt min iPod hemma ;p
Såhär såg det ut:

uppvärmning
bent over row 3 x 15
marklyft 3 x 12
rodd i maskin 3 x 10
rodd med en arm 3 x 10 (med båda armar)
latsdrag 3 x 10
extensions 3 x 10
sidocrunches 3 x 10 (båda sidor)
benlyft 3 x 10
crunch i maskin 3 x 10
crunches på matta
3 x 6 (ben mot matta)
3 x 6 (ben 90 grader)
3 x 6 (raka ben i luften)
hipraise 3 x 20
sidocrunch på matta 6 x 30
cykelcrunch på matta 3 x 30
nervarvning
stretch

det borde vara ungefär allt i alla fall,
det blev en hel massa men det känns bra
var där i ca 90 min.
själva tränandet 60 min.

Jag borde verkligen köpa mig ett par träningshandskar,
kommer få riktiga blåsor på händerna nu,
gör sjukt redan.
Men ska kanske till svenska sidan på torsdag så om jag kommer ihåg det ska jag införskaffa ett par (åt minståne) då.

Imorgon ska jag köra biceps, triceps, axlar och bröst.

Nu har jag nyss ätit kållåda och rågbröd,
mmm :o)
Ikväll ska vi uppträda med luciagruppen i saltvik,
det ska också bli roligt.
Sen ska jag försöka pallra mig ut på en kvällspromenix om det inte blir för sent.

jag saknar min sambo,
han bara jobbar nu, jag vet att det behövs och jag klarar mig,
men vill ändå vara med honom.
Längtar till helgen också.

Inga kommentarer: