onsdag 26 november 2008

steka kyckling

blev en bra gymtur idag,
pumpade på ordentligt!
Märker verkligen att kroppen skriker efter mera vikter..
Skönt att märka skillnad.

Det var bara de sista magövningarna som gick lite segt,
men då hade jag redan hållit på i 90 minuter..
Och inte tillräckligt med energi.
Men ja, magen är väl ändå den mest övertränade muskeln.
Jag var och är fortfarande duktigt taggad i alla fall!
I morgon blir det väl biceps/triceps & bröst + en springtur på gymmet.
Det är så jäkla slaskigt och halt ute nu, det värsta vädret som finns enligt mig!
Så det är inte ens roligt att gå ut och springa.
När det är slask är det absolut en orsak för mig att stanna inne :o)

Nu håller jag på att laga lite kycklinglår i ugnen, det tar jäkla länge bara men,
blir gott sen! + plus att jag just mumsat i mig en smoothie igen.
(Anledningen till att jag äter en massa smoothies är för lite extra protein, kolhydrater och antioxidanter) käkar alltid smoothie med blåbär och hallon = hyvens!

Kl. 17 har vi luciaövning och efter det måste jag och handla lite grejer jag glömde häromdagen (suck) hatar att behöva springa till butiken varje dag..
en gång i veckan räcker ;p

btw. några grymma träningslåtar:
Ludacris Co-starring Chris Brown & Sean Garret - what them girls like
Beyoncé - Single Ladies (Put a ring on it)
Shontelle - Tshirt (för nervarvning)
Brandy - Right Here (Departed)
Fall Out Boy - I Don't Care
3OH!3 - Don't trust me

Finns så många.
En sjukt bra springlåt är Basshunters Russia Privjet, har hört på den flera månader nu under länkturerna, skitbra!

Inga kommentarer: