lördag 22 november 2008

Vad

ska man göra!?

idétorka och energi är en mindre bra kombi,
speciellt när Sambon kunde somna vilken sekund som helst.
Jag skulle såå vilja hitta på någonting men vet inte vad.
Skulle vilja se människor, typ.
Men jaja, får väl bli en vanlig lördagkväll.
Sitta och glo på tvskärmen.. Trots allt behöver jag lite vila.
har ju tränat en hel del idag också..

Men ska i alla fall gå ut på en härlig promenad i snön :D
det är ju underbart härligt med den här kylan, redan!
Speciellt med en vettig vinterjacka ;p annars är det annat.. jo.

btw, så har våra solon för luciagruppen kommit upp på både youtube och ålandstidningens hemsida. Min haka ser helt störd ut, som att jag skulle vara en groda.
Annars är det väl helt ok, duger.

Jag har grymma julkänslor!
längtar till lilla jul och marknaden på jan karlsgården!

1 kommentar:

Linda S sa...

haha återigen känner du som jag...vill oxå träffa folk,vill inte alls va hemma denna lördagkväll,de e tråkigt:) men men...kom ihåg mina noter imorn oxå:Phaha