söndag 9 november 2008

farsdag

var till Dolla & Nettan för att fira farsdag idag,
det var meningen att jag skulle bakat åt honom men mamma hade redan bakat en tårta (och jag vaknade 11 idag, helt färdig) så får göra det en annan gång.
I stället satte jag mig ner och lagade ett kort åt honom,
han blev rörd och glad. :)

Mammas tårta var som vanligt fantastisk och efter 5 minuter helt uppäten av några hungriga personer. Jag försökte få dem att köpa några lucialotter och lyckades faktiskt sälja ganska många, så det känns bra.
När jag kom hem väntade en trött sambo på mig i soffan, så åt middag och myste mig ner med honom. Skulle vilja ligga där hela kvällen men snart är det dags att göra sig redo för det första framträdandet med Luciagruppen (egentligen genrep, men framträdande för de som bor i huset). Jag har varit lite nervös hela dagen, mest för att sjunga fel, men får hoppas på det bästa och försöka vara lugn. När jag kommer hem ska jag vila och gå tidigt i säng.
Tog just en brusvärktablett för har haft ont i huvudet hela dagen, och varit mystiskt trött.

Nu är det väl tid för att börja fixa håret och resten.

Dagens låtar;
Dashboard Confessional - Stolen (sjukt bra låt, med en sorgsen, men ändå glad karaktär)
Infernal - 10 miles (regndagslåten nummer 1)

Inga kommentarer: