torsdag 27 november 2008

closedown

jag tänker träna så småningom,
så kan jag gå på soundcheck och middag med luciagänget direkt efteråt!
Det är väl skönt att göra det så enkelt som möjligt för sig själv ibland!?
Får se hur jag orkar med träning bara för jag är rätt utmattad kroppsligt idag.

Vi var till nya och äntligen tillkomna elgiganten idag,
skulle se på datorer.
Ja, eftersom att den här kaotiska maskinen faktiskt är rätt dysfunktionell.
Tror den stängde av sig 5 gånger i morse och det är jobbigt att bara kunna göra en sak åt gången.
Jag måste fara till försäkringsbolaget för den här funkar absolut inte mera.
-- och ja, jag har orsak.

Nu har snön börjat smälta och det känns ju inte så roligt,
måste gå omkring som en pingvin och jag önskar jag ägde ett par stövlar.
Jag bryr mig inte om fulheten, här är det den önskade effekten av torrhet som gäller.
Och det finns ju faktiskt blommiga och gud vet vad för mönster på stövlar, det är inte för mig dock. Jag vill ha ett par riktiga kara-stövlar. Ett par sånadär skogshuggare äger minst 2 par av. Ja, eller bönder.
Skämt å sido, det skulle ju vara helt ok dagar som denna att kunna plaska omkring i det nu vatten och istäckta landskapet fritt utan bekymmer.
Eller ja, utan oro för vattenskador, i alla fall.

jaag hittade fantastiskt många asabra låtar igår,
jag blev riktigt lyrisk.
Här är en som får bli dagens sång:

Rains - Liar
vara då detta.

Inga kommentarer: