onsdag 26 november 2008

Mischa Barton

läste just att hon bloggar,
och tittade in på hennes blogg.
Tydligen är det ju på riktigt!?
Det skulle vara roligt i alla fall,
intressant att veta hur "Kändisar" känner vardagen..
Och absolut intressant att veta hur den där personen verkligen är som människa,
eller ja, mera veta att de faktiskt är människor.
För de är ju som oss andra egentligen, i alla fall så har de någon gång varit det.

Det är roligt att följa någon som förvandlas till en kändis.
Jag vet inte varför det faschinerar mig,
men jag skulle verkligen vilja veta hur det känns.
Måste ju vara grymt konstigt!?

btw, så ska det här vara hennes blogg: http://www.mischabarton.celebuzz.com

Har nyss ätit min underbara skål av kvällsmål, det var lika gott som alltid!
tycker nästan morgonmål och kvällsmål är bäst, för då kan man sitta ner och äta i lugn och ro på något vis, annars är det liksom så mycket annat som försigår.
Så jag njuter mest av de måltiderna faktiskt.. Om jag inte är sjukt hungrig förstås ;p då är alla tider härliga! haha

Kvällens luciaövning var lite seg på något vis,
jag vet inte varför men kanske våra röster börjar bli lite trötta?
Och så är det ju en massa press på att vi faktiskt måste vara "perfekta" i de kommande framträdandena.
Jag vet inte, det känns som att det är så bra man kan men ändå inte tillräckligt bra ibland. Fast till sist så satte vi det och sjöng såå fiint, eller hur!? ;)
jag gillar verkligen dessa tjejers sällskap, verkligen härliga människor!

Asch fasiken,
måste gå efter byke..
..suck.

Inga kommentarer: