onsdag 5 november 2008

trött

jag sover som en sten på nätterna, jag sover otroligt länge varje dag,
och jag är ändå sjukligt trött på kvällen!?!
Det är nog inte riktigt klokt.
Fast, idag kan jag nästan förstå mig själv.

Klampade iväg till arbetsförmedlingen kl 14, före det hade jag städat upp och ordnat med byke lite mera än en timme.
Efter mitt besök på ams gick jag till Avancia för att träna, körde ett ordentligt rygg & mage - pass, och slängde in lite bröst där också, tillbringade 80 minuter i gymsalen, duschade och fixade upp mig för att vandra vidare till Luciaövningen. Där var jag nästan 2 timmar, kom hem och fick vila en stund och lite före 21 var det dags att ta på sig munderingen igen och ut på gånggatan för min underbara sånglektion.

Allt har gått bra :)
förutom att jag slog huvudet ordentligt när jag skulle stiga in i sampes bil, men, äh, nåt måste väl jävlas ändå för att allt annat ska gå någorlunda.

Har känt mig relativt produktiv idag och såna dagar är bättre dagar, borde ha program hela tiden..

Idag har jag lärt mig att jag inte kan vara stilla för ens en sekund..
det är ju otroligt.

(P.S. Till Lillen, you're the best, I love and miss you so much my heart's aching. Your words means a lot to me even though you're halfway around the world.. And you can't understand how much it means to me only knowing you care of me <3)

1 kommentar:

ida sa...

Thank you honey, I need to hear good world as much as you need! I miss you so damn much! <3 <3 <3