fredag 26 december 2008

annandag jul

jadå.
Det är lite bättre idag, faktiskt. Men nog känns det fortfarande lite tomt.
Sådär, vad ska jag göra idag?
Träna, men vad ska jag träna? Minns inte om Avancia har öppet men det tror jag, men ändå, jag har redan gått igenom hela kroppen utom benen och jag har mera lust att träna kondition, typ springa, igen. Men det ska jag ju göra i morgon också, och på söndag. Haha. Eller så försöker jag få med Sampe och simma någon dag.
Kanske jag rent utav skulle fara ensam och simma någon km idag? Får se får se.
Vetinte var denna plötsliga lust för att simma kommer, men. Hör väl till lite kanske.
Ja..

Var uppe till 12 igår och såg på diverse filmer, låg och funderade en stund till jag somnade in och drömde världens sjukaste och hemska drömmar..
Ni skulle bara veta.

Janå. nnu ska jag duscha och sen får vi se vart det bär..

Ha en bra annandag jul!
vila ut ordentligt..

Inga kommentarer: