tisdag 23 december 2008

tråkigt, sjukt tråkigt

onödigt att stiga upp så tidigt som jag gjorde, men vad skulle jag veta,
det märks verkligen att det är meningen att man ska vara och jobba under dagen.
Det händer inte saker före kvällen.
Eller nu ska jag just gå till psykologen och sen börjar det väl närma sig träningsdags och sen är det kväll och bingospel..
men i alla fall, de senaste... 4 timmarna har varit helt otroligt långsamma.
Så har slagit in lite "prydnadspaket" och lagt under granen, alltså toma lådor.. Det blir ju fint och lite mysigt sådär. Men egentligen ganska onödigt, men vadå, älskar att slå in paket och hade inget bättre för mig..
Vad annars!? Ja, sett på vänner.. Förstås.. ;p

Jajja, i morgon ärdet julafton, I MORGON, otroligt va!? Det är dan före dopparedan idag. Det känns kul men efter det så blir det så småningom nyår och efter det är det januari, jag avskyr januari. Det är den värsta månaden på hela året. Absolut tråkigaste. Mörkt, inget att längta efter, sommaren är långt borta.. Ja. Behöver jag säga mera!? Men det är väl dags att njuta av stunden och leva i nuet så mycket det bara går! :)
Carpe diem

Inga kommentarer: