måndag 22 december 2008

Julmys




Har varit på lite humör att ta bilder, haha, men jag älskar ju som sagt julen.
Det blev julmys för fulla muggar igårkväll, såg på film igen på TV, inside Man, egentligen var jag svintrött med kunde inte gå och lägga mig före filmen var klar, ungefär halv 1. Den var så jäkla bra! Men sen också, så steg jag ändå upp ganska tidigt idag. 10 före 9, eller ja nå, tillräckligt tidigt. Men resten av "ungdomarna" har väl fått jullov nu också så de sover garanterat längre ;p då kan jag ju låtsas att det är så för mig också.

Jag är just på väg till Avancia för en genomkörning av 3 muskelgrupper, Mage, Biceps och Triceps. Det fick bli det idag, då blir det rygg,bröst&axlar i morgon.
Sitter bara och väntar på att S ska komma hem och äta. så att jag får träffa honom lite, sen är jag tvungen att fara.. alltså så att jag har tillräckligt med energi ännu för att gymma ordentligt :o)

Ikväll har vi sista luciauppträdandet före julen, på Odd Fellow igen, det blir nog lite högtidligt tror jag, det är roligt att sjunga där för ljudet är grymt bra!
dock har ju jag lite hosta och så nu men det ska nog gå bra ändå.. Sedan blir det ju lite paus, ända till lördagen, då vi åker iväg till Föglö.
Men först är det jul :o) Det regnade inatt ändå, fast det var frost igår , jag förstår inte, varför kan det bara inte komma lite vitt på marken till den stora dagen!? Det är ju dan före dan före dopparedan idag. :(
Ja, i övermorgon är det faktiskt Julafton, helt otroligt!

Jag funderade på en sak häromdagen faktiskt, efter att vi var ut på fredagen,
jag kom på varför jag alltid har ångest.. Eller för det mesta dagen efter.
Ni vet så att man tror man varit nyktrare än man faktiskt varit!? Jag gör tvärtom.
Jag börjar tvivla och så tror jag att jag har tappat minnet hela kvällen och hållit på med en massa galna saker, alltså förvränger hela alltihopa i hjärnan.
Det är konstigt hur man kan spela med sig själv. Jag vet ju att jag var klar i skåpet i fredags (förutom när jag och S kom hem.. haha) och jag hade inte speciellt mycket ångest, men det brukar vara så att jag inbillar mig att jag varit mycket mera onykter än jag verkligen är..
Haha det låter sjukt, men är det någon annan som också upplevt det här!? Det är asigt.
Aja men nu är det måndag och ny vecka. :o)

Have a nice day

Inga kommentarer: