onsdag 31 december 2008

Gott nytt år :)


lite tidigt än men jag vet inte om jag hinner skriva mera idag ;)
har en del att göra.. om dryga timmen ska jag börja promenera mot Avancia och 11 är det spinning, underbar start på dagen.
Efter det ska jag duscha och sen måste jag redan börja fixa mig, håret ska lockas och fixas, sminket ska på (ja, bågge dera har jag kollat upp på youtube så hoppas det blir bra, haha). Vill ha lite annorlunda i alla fall, har i princip alltid samma sminkning och hår, så det var bra med lite tips och trix. Är litSAåe rädd för att det ska bli fel bara, det brukar ju vara så att det vill jävlas.
Men som sagt så har jag planerat in ordentligt med tid!

Ja, så var vi inne på årets sista dag, i morgon när vi vaknar är det första dagen år 2009 och ett helt år kvar till nästa jul och nyårshistora. I år blir jag 21 år gammal, vilket innebär "full myndighet" i amerika. Synd att jag inte ska dit, men till Irland ska jag och S :) det längtar jag otroligt mycket till också. Det enda jag är rädd för är att jag ska trivas för bra och inte vilja fara hem, haha.

Nyårslöften då?
Jag gillar egentligen inte sånt för de är omöjliga att hålla, men i år kanske jag ska försöka mig på att sitta lite mindre framför datorskärmen och börja hitta på andra saker. Jag gillar egentligen inte alls att sitta här, eller ja, att skriva är ju bra och diverse andra småsaker. Men det förstör en del tid också, tid man faktiskt kunde ta vara på om man bara hittade på någonting annat. Men det är ju inte så lätt när man sitter hemma att hitta på andra saker.. Jaja. Men i alla fall, det skulle vara värt det.

Nu ska jag ta det lugnt en stund före stressen börjar :)
Ha en otroligt bra dag, kanske ses på xits nyårsmiddag/efterfest, kom dit vettja! :D

några fiilislåtar :o)

AC/DC - rock n roll train

Kevin Rudolf and Lil Wayne - Let It Rock

och, haha, från high school musical 3 (har faktiskt inte sett en enda men de här senaste låtarna har ju blivit så kända ändå ;p) janå men det är bra uppåtkänsla..
Now or never


Happy new year!

Inga kommentarer: